Thursday, June 9, 2011

Harapan kami.....suatu hari ntiee.. (Cinta Ibu dan Ayah kerana Allah S.W.T...)

malam tdie aku wat report sambil la msj n dy..dy banyak kali sangat kata syg sangt aku ..tpie dalm atie tkut la .tkut ape yg die kta tu xsame n ape yg die asa..tpie ape2 pun aku harus percyakan dy..aku thu dy sygkan aku n ikhlas ..syg jgk kamu...tdie aku da tnya dy nk xhidup n aku selamanya..taw ape kata dy..inyallah klu da jodoh kte n dy...syg kte sngup dengan dy..syg dy sgt2...bertapa bahagianya aku ..insyallahhkan..kami dah rancang klu da jodoh aku n dy nk kawin ..kami nk jdi abi dan umi yang baik pada anak2...bila da anak ntie kami nk jga n baik beri semua kasih sayang kami pada kau wahai anaku...bila tnya dy nk anak bape owg tdie..hehhee.dy kta aku gtal pulak ..biar la kawin dulu kta dy..xpew la sabar la duluuu..ntieee..ikut ayah taww..jgn ikut mak ..nti mak tu dy suka cubit ..ayah pun dy nk cubit2 bila dh kawin ntii..truk laa ayah kena belasah n mak kau nie....tpiee ape pun anak2 smua jga mak taw klu ayah dah xda ntie.sygkan mak krna dy yg melahirkan kamu semuaa..harap kamu semua nti bila ayah & mak dah xda ntiee ..ziarahlah kubur kami ..doakan la kesejahteraan kami ..kerana saat tu perlukan doa anak yang soleh ....jdilah insan baik jdikan Al-Quran & Sunnah sebagai pegangan ikut kamu semua...tu jew ayah.....jadi hamba yang soleh n solehah..

No comments:

Post a Comment